Kérjük, ügyeiket telefonos egyeztetés során vagy e-mailben intézzék!
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ügyfeleink és Munkatársaink egészségének megőrzése érdekében kérjük, hogy a koronavírus terjedésének megelőzésére hozott, az egész országra vonatkozó ajánlásokat és rendelkezéseket betartani szíveskedjen!
A megelőzés érdekében kérjük, hogy a személyes ügyfélkiszolgálás igénybevétele helyett, e-mailes, vagy telefonos úton történő megkeresések lehetőségével élni!
Az alábbi elérhetőségeken van lehetőség ügyintézésre:
HULLADÉKSZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS ÜGYEK:
Telefon: +36/94/314-575-ös telefonszámon
Konténerrendeléssel kapcsolatosan érdeklődni lehet munkanapokon a +36/94/501-960-as telefonszámon
E-mail: info@szomhull.hu
VÁROSÜZEMELTETÉSI IGAZGATÓSÁG:
Parkolással kapcsolatos ügyek:
bérletvásárlás, pótdíj befizetés: ügyfélkapun keresztül,
panaszbejelentés: e-mail: parkolas@szova.hu,
telefon: +36/94/339-889.
Bérleménykezelési Osztály ügyeinek intézése:
Telefon: Bérleményekkel kapcsolatos ügyintézés közvetlenül a Bérleménykezelő elérhetőségén, vagy a +36 (94) 312-775 -ös telefonszámon keresztül
E-mail: titkarsag@szova.hu, vagy berlemeny.ajanlat@szova.hu
Társasházkezelési Osztály ügyeinek intézése:
Telefon: közvetlenül a Társasházkezelő elérhetőségén, vagy a +36 (94) 314-040 mellék: 908 központi telefonszámon keresztül
E-mail: titkarsag@szova.hu
Hibabejelentés munkaidőben:
Hétfő – csütörtök: 7.00-15.45
Péntek: 7.00-13.00
+36 (94) 312-775
Hibabejelentés munkaidő után, hétvégén és ünnepnapokon (sürgős esetekben):
+36 (94) 452-005, valamint +36/70/8668-215
További elérhetőségeink ITT olvashatók.
Együttműködését köszönjük!
SZOVA Nonprofit Zrt.