Feladatok:
- általános asszisztensi feladatok ellátása (naptárkezelés, megbeszélések szervezése, utazás- és rendezvényszervezés - elszámolás, dokumentumkezelés),
- irodai adminisztratív feladatok ellátása (adatbázisok, dokumentumok, szerződések kezelése, háttéranyagok összeállítása),
- üzleti partnerek, ügyfelek és vendégek fogadása, tárgyalók előkészítése,
- bejövő posta érkeztetése, iktatása, elektronikusan érkezett levelek letöltése, a kimenő posta iktatása,
- az iroda napi tevékenységéhez szükséges beszerzések lebonyolítása
A munkakör betöltésével kapcsolatos követelmények:
- munkakörnek megfelelő felsőfokú végzettség
- igényes, precíz, önálló munkavégzés,
- rugalmasság, megbízhatóság, kiváló szervezőkészség jellemzi, jó kommunikációs- és problémamegoldó képességgel bír
- a kornak megfelelő informatikai ismeretek: MS Office, alapfokú grafikai ismeretek, Internet, levelező-rendszerek ismerete