Tapasztalt, jó kedélyű csapatunkba keressük új kollégánkat társasházkezelő feladatkörre.
Főbb feladatai:
- társasházi törvény által előírt feladatok teljes körű ellátása,
- társasházak albetéteihez kapcsolódó operatív, napi ügyintézés;
- telefonos és személyes ügyfélfogadás;
- a társasházakat érintő javítási, felújítási, karbantartási munkák megszervezése tulajdonosi döntés alapján;
- kapcsolattartás a tulajdonosokkal, közműszolgáltatókkal, vállalkozókkal; vállalkozói szerződések előkészítése, banki ügyintézés;
- társasházi közgyűlések megszervezése, tulajdonosok tájékoztatása a társasház pénzügyi helyzetéről és lehetőségeiről;
- a társasházak működéséhez kapcsolódó elszámolások, költségvetések elkészítése.
Te vagy az ideális számunkra, ha:
- szereted a változatosságot, szeretsz emberekkel foglalkozni;
- proaktív vagy, nyitott, jó kommunikációs- és szervezőképességgel rendelkezel;
- jó színvonalú, felhasználói szintű informatikai ismeretekkel rendelkezel;
- önállóan tudsz dolgozni, nem jelent gondot összehangolni egyszerre több munkafolyamatot úgy, hogy közben figyelsz a határidők betartására;
- minimum középokú végzettséged van és nyitott vagy a szükséges tudás megszerzésére, tanulásra.
Előnyt jelent az ingatlankezelésben eltöltött gyakorlat vagy társasházkezelő végzettség.
Amit kínálunk:
- segítőkész, együttműködő, támogató munkatársak,
- modern munkakörnyezet,
- önállóságot és szakmai fejlődést biztosító munkakör.
Jelentkezni és érdeklődni lehet a hr@szova.hu e-mail címen.