Társasházkezelőt keresünk

Tapasztalt, jó kedélyű csapatunkba keressük új kollégánkat társasházkezelő feladatkörre.

Főbb feladatai:
  • társasházi törvény által előírt feladatok teljes körű ellátása, társasházak albetéteihez kapcsolódó operatív, napi ügyintézés;
  • telefonos és személyes ügyfélfogadás;
  • a társasházakat érintő, felújítási, karbantartási munkák szervezése;
  • kapcsolattartás a tulajdonosokkal, közműszolgáltatókkal, vállalkozókkal; vállalkozói szerződések előkészítése, banki ügyintézés;
  • társasházi közgyűlések megszervezése, tulajdonosok tájékoztatása a társasház pénzügyi helyzetéről és lehetőségeiről;
  • a társasházak működéséhez kapcsolódó elszámolások, költségvetések elkészítése.
Te vagy az ideális számunkra, ha:
  • szereted a változatosságot, szeretsz emberekkel foglalkozni;
  • proaktív vagy, és jó kommunikációs- és szervezőképességgel rendelkezel;
  • jó színvonalú, felhasználói szintű informatikai ismeretekkel rendelkezel;
  • önálló munkavégzés, nem jelent gondot összehangolni egyszerre több munkafolyamatot úgy, hogy közben figyelsz a határidők betartására;
  • minimum középokú végzettséged van és nyitott vagy a szükséges tudás megszerzésére
Előnyt jelent az ingatlankezelésben eltöltött gyakorlat vagy társasházkezelő végzettség.

Amit kínálunk:
  • segítőkész, együttműködő, támogató munkatársak,
  • modern munkakörnyezet,
  • önállóságot és szakmai fejlődést biztosító munkakör.
     
Jelentkezni és érdeklődni lehet a hr@szova.hu e-mail címen.