Telefonszám változás

Hulladékgazdálkodással foglalkozó telefonos ügyfélszolgálatunk telefonszáma június 4-től megváltozott. Kérjük, hogy a továbbiakban a +36 1 776 7777 számon vegyék fel velünk a kapcsolatot a felhasználóhely irányítószámának megadásával.

Cégünkről

Ingatlankezeléssel, vagyonhasznosítással és városgazdálkodással kapcsolatos szolgáltatásokat végzünk önkormányzatokkal, gazdasági szervezetekkel, társasházakkal, magánszemélyekkel kötött megállapodások alapján.

Múlt

A cég egyszemélyes tulajdonosa Szombathely Megyei Jogú Város Önkormányzata. A társaság a jogelődökkel együtt már több mint 50 éve lát el Szombathelyen városüzemeltetéssel kapcsolatos feladatokat.

Üzemeltetés

A SZOVA Nonprofit Zrt. üzemelteti a Műjégpályát, a Tófürdőt, a Kalandvárost, és a fizető autóparkolókat.

Aktuális

Újrahasználati Központ Szombathelyen

Szolgáltatási körének bővítéseként a SZOVA Nonprofit Zrt. Újrahasználati Központot hoz létre a lakosság részére, melynek célja a hulladékok keletkezésének csökkentése a még használható és jó állapotú tárgyak „újra használatba” kerülésével.
 
Miért előnyös?
A feleslegesnek ítélt, számunkra már értéktelen, de más számára még hasznos holmik, nemcsak a környezettudatos életvitelhez járulnak hozzá, hanem fontos szerepet játszanak abban is, hogy javítsák mások életminőségét azáltal, hogy újra hasznosulnak.
 
Technikai információk
Az Újrahasználati Központ 2023. január 2-án nyitja meg kapuit, ettől a naptól van lehetőség a tárgyak térítésmentes leadására, személyazonosító igazolvány és lakcímkártya bemutatása mellett (nyilvántartó rendszerben való rögzítés céljából). Az átadó lakos nyilatkozik lemondó szándékáról. A regisztrációt követően minden behozott tárgyról átvételi elismervényt adunk.
Az Újrahasználati Központban olyan tárgyakat adhatnak le természetes személyek, amelyek már számára szükségtelenné váltak, viszont jó állapotúak, sérülésmentesek, eredeti funkciójukat még maradéktalanul betöltik és nem aránytalanul szennyezettek.

  • sporteszközök (kerékpár, labda, roller stb.),
  • konyhai eszközök,
  • könyvek,
  • gyerekjátékok,
  • lakásdekorációk,
  • feleslegessé vált, de még biztonságosan használható (nem elektromos) eszközök,
  • lakberendezési tárgyak, bútorok (ágyak, szekrények, ülőgarnitúrák, nappali bútor, konyhai bútor).
 
Milyen feltételekkel vihetők el a leadott tárgyak?
A tárgyak bruttó 100 - 10.000 Ft közötti tárolási díj megfizetését követően vihetőek el a regisztrációt követően. Csak bankkártyás fizetési lehetőséget tudunk biztosítani. Minden vásárló kiadási bizonylatot, illetve számlát kap a tranzakcióról.
Helyszín, nyitvatartási idő:
9700 Szombathely, Vasút utca 15., bejárat a Nádasdy Ferenc utca felől.
Kedd                         16.00 - 18.00
Csütörtök                  16.00 - 18.00
Szombat                    08.00 - 14.00
 
Információ kérhető: haluzsan.helga@szova.hu; +36/20/460-7834
 
Hulladék nem adható le!
A tárgyak befogadásáról a központ munkavállalója dönt, mely döntés nem felülbírálható!
 
Jöjjenek el minél többen és ajánljanak fel tárgyakat azért, hogy másokon segíteni tudjanak, ezáltal jelentősen csökkentve a keletkezett hulladékok mennyiségét.

 

Ünnepi leállás

A SZOVA Nonprofit Zrt. Boglárka utcai központjában, valamint a Kőszegi utcai ügyfélszolgálatán a bérleménykezelési és társasházkezelési osztály a két ünnep között, 2022.12.23 13:00-tól – 2023.01.01-ig nem fogad ügyfeleket.

A SZOVA NZrt. által kezelt társasházakkal és bérleményekkel kapcsolatos azonnali elhárítást igénylő hibabejelentéseket ebben az időintervallumban is fogadjuk az erre fenntartott számon: +36/20/392-5765. Munkaidőben, munkaidő után, hétvégén és ünnepnapokon kizárólag sürgős esetekben hívható a megadott telefonszám.

Ezen kívül tájékoztatjuk a tisztelt lakosságot, hogy a szombathelyi polgármesteri hivatalban 2022. december 23. 12:00 órától 2023. január 6. napjáig terjedő időszakban igazgatási szünetet rendelt el a városi közgyűlés.

Ezen időszakban a szociális igazgatás 2022. december 28. (szerda) és 2023. január 4. (szerda) napokon működik.

Az igazgatási szünet utáni első munkanap: 2023. január 9. (hétfő).

A Kőszegi utcában a két ünnep között a Szomhull NKft. ügyfélfogadása reggel 8:00-12:00-ig kizárólag telefonos és e-mailes ügyeletet tart.

Ilyen volt a mai utcatakarítás

A SZOVA Nonprofit Zrt. és a Szompark munkatársai ma délelőtt a Váci Mihály utca szervízútját takarították. Ezúton is köszönjük a szombathelyi közterület-felügyelet segítségét a szabad parkolók biztosításához.

Folytatás: csütörtökön, a Károly Róbert utca második szakaszával.

Szombathelyért dolgozunk!

 



 
További képeket Facebook oldalunkon találnak!

Folytatjuk az őszi utcatakarítást

A héten tovább folytatódik a SZOVA Nonprofit Zrt. és a Szompark nagy őszi utcatakarítása.

Ezúttal a Váci Mihály utca szervízút és a Károly Róbert utca második üteme kerül sorra. Az érintett utcát a közterület-felügyelők segítségével már előző este lezárják a parkoló gépjárművek elől, így a seprőautó hozzáférhet a szegélyek melletti területekhez is.

A lakosságot folyamatosan tájékoztatjuk arról, hogy mely területeken és napokon nem lehet majd megállni gépjárművel 8 és 12 óra között (amennyiben a takarítási munkálatok 12 óra előtt befejeződnek, az útzárást a munka végeztével feloldjuk).

Megértésüket és együttműködésüket előre is köszönjük.

Szombathelyért dolgozunk!
 

Munkatársakat keresünk

Bérleménykezelő:
Főbb feladatok: az önkormányzat, ill. társaságunk tulajdonában álló lakások, ill. nem lakás célú ingatlanok kezelése. Az ingatlanok rendeltetésszerű használatának, folyamatos jó műszaki állapotának és értékének megőrzése, fenntartása érdekében szükséges hibaelhárítási, karbantartási és felújítási munkálatok megszervezése, árajánlatok bekérése. Munkálatok megrendelése, nyomon követése és ellenőrzése. Bérlőkkel való folyamatos kapcsolattartás, szerződéskötések, megállapodások kezelése, bérlemény-ellenőrzések lefolytatása. Ügyfélszolgálati feladatok ellátása.
Elvárások: középfokú végzettség, szociális érzékenység, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel). Műszaki beállítottság, építőipari tapasztalat előnyt jelent.

Bérleménykezelési adminisztrátor:
Főbb feladatok: a bérleménykezelési osztály adminisztrációs tevékenységének segítése. Társasházi elszámolások feldolgozása, bérleményekkel kapcsolatos költségek, számlák feldolgozása, kezelése. Nyilvántartások készítése, bérlemény-ellenőrzési jegyzőkönyvek feldolgozása, rögzítése, egyéb adminisztrációs feladatok.
Elvárások: középfokú végzettség, precizitás, felhasználói szintű számítógépes ismeretek (Word, Excel). Pénzügyi tapasztalat előnyt jelent.

Jelentkezni lehet a hr@szova.hu e-mail címen.


 

..60 61 62 63 64 65 66 67 ..

Közzététel

A köztulajdonban álló gazdasági társaságok takarékosabb működéséről szóló 2009. évi CXXII. tv. alapján a SZOVA Szombathelyi Vagyonhasznosító és Városgazdálkodási Zártkörűen Működő Részvénytársaság az elektronikus közzétételi kötelezettségét az alábbiak szerint teljesíti.

2009. évi CXXII. törvény
végrehajtásával kapcsolatos közzététel

A köztulajdonban álló gazdasági társaságok működésének átláthatóbbá tételéről.
További részletek »

Pályázatok